27 Haziran 2018 Çarşamba

bağzı film ve diziler







BAĞZI
filmlerden







Bir başyapıt. Benim gibi geç izleyecek olanlar pişman olabilir. Herkesin her şeyi bildiği, her şey hakkında bir fikri olduğu bu sıkışık dünyada Chaplin gibi sessiz devrimcilerin var olması çok güzel. 
Ayhh film hakkında bir şeyler demeye gelmiştim konu nelere gitti?
Konular da tatile gitmek istiyorlar.

Film çok güzel.







Kapitalizmime söven antikapitalist olsa bari!
Filmi bitirince uzunca bir vakit bırakçam buraları ben de dağlar gitçem ya demiştim. 
Ana teması kapitalizme sövmek. Tam anlamıyla sövmek. Çünkü çok sövdüğünüz zaman o küfür dönüp bir şekilde sizi bulur ya film de tam böyle. Bence!
 Ve bence de bu yüzdende izlenmeli. 







Çok çok ödüllü diye önerilen dizilerden seçip izlediğim fiyasko, sayko bir film.
Buraya da aman izleyecek varsa 33257623 kez tekrar düşünsün diye ekledim.
Ha ben sayko olan, sonucu olmayan, lan ben şimdi ne izledim dedirten filmleri severim diyorsanız izleyin, çerez niyetine buyurun.


Ve dizilerden






BBC yapımı eski dönem dizisi. mini denecek kadar az bölümlü.
bacımız Dorrit'in hayatını işleyen dizi çok büyük beklentilere cevap verecek kadar olmasa da geçer oy alan bir dizi.






Yeni izlediğim dizi değil zaten öyle oturup 1-2 haftada izleyip bitirebileceğiniz bir dizi değil tahminimce.
Bizde de bir ara Garip Derviş uyarlaması yapılan Monk dizisi dedektiflik dizileri arasında en eğlenceli olanı.
Hemen başlanılası diziler kategorisinde olmasa da listenize ekleyebileceğiniz güzellikte bir dizi.






En güzelini en sona bıraktım.
Taze bitirdim, diyeceğim çok şey var.
Puhu tv'nin yaptığı en güzel dizi.
Zaten Haluk Bilginer tek başına dev kadro. 
Diziyi izlerken Türk dizisi mi izliyorum Yabancı mı diye sık sık yanılgıya düştüm. 
Özenle seçilmiş müzikleri, kıyafetleri ve finaliyle ancak bu böyle bitebilirdi  dedirtmesi..
Taze çıkmışken izleyin derim.
Yaklaşık bir saatlik bölümleri çerez gibi geliyor özellikle bir Türk dizisi olması hasebiyle.


Yeni gözler edindiğimiz nice güzel paylaşımlara...
Böyle bir temenni de bulunma sebebim yeni yaşıma girmem olabilir mi?
Olabilir.

SON BİR ŞEY

Mabel'in yeni çıkan Maya albümünü dinlediniz mi? 
Nasıl buldunuz?








2 yorum:

  1. Monk dizisini izleyebilirim. Şahsiyet zaten listemde. Ama diğerleri pek ilgimi çekmedi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Özellikle Şahsiyet'i merak ediyorum

    YanıtlaSil