21 Şubat 2017 Salı

Merhaba!

Merhaba!!

Uzun süredir düşündüğüm bloğumu açmaya nihayet karar verdim. Çocukluktan beri gelen blog aşkım sonunda çiçeklenmeye başladı. İlk bloğumu bundan 6-7 yıl önce açmıştım ama süreklilik sağlayamadım. Umarım bu blok hem sizin hem de benim için yeni bir güzellik olur.

Bloğumda neler olacak? 

Genel anlamda kişisel bir blog olacak ama ben önceliği fotoğraflarıma vermek istiyorum. Benim için her fotoğraf dondurulmuş bir an demek, kaçırdığımız zamandan yakalayabildiklerimiz. İsmimde buradan geliyor zaten. Neden An Biriktiricisi? sorusunu ileriki yayınlarımda cevaplayacağım :)

Sadece fotoğraf mı?

Tabi ki hayır. Kitap önerilerinden kendin yap el işlerine, minik seyahat notlarından dizi-film önerilerine kadar birçok şeyi sizinle paylaşmayı düşünüyorum. Ayrıca arada kendi deneme ve öykülerimi de sizinle paylaşmak benim için büyük mutluluk :)
Merhaba yazımın sonuna geldik. Nice yayınlarda görüşmek üzere :)

Sevgiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder